میز اداری

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

سبک کلاسیک را علاقمندان به دکوراسیون داخلی با طراحی خاص و سلطنتی میتوانند برای دفتر کار خود انتخاب کنند.

این سبک نسبت به هر سبک دیگری قدمت بیشتری دارد و این موجب شده به هر فضایی مخصوصا فضا های اداری رسمیت و اصالت ببخشد.

محصولات کلاسیک

یکی از دغدغه های امروز هر فردی که مجموعه یا دفتر تاسیس می کند انتخاب سبک هست.

در نتیجه برای انتخاب سبک ، بهترین کار دریافت مشاوره از طراحان دکوراسیون هست.

داشتن دکوراسیون اداری تاثیر زیادی بر جذب مخاطب برای مجموعه دارد.

محصولات کلاسیک

میز مدیریتی کلاسیک چوبی | قیمت انواع مبلمان اداری

سبک کلاسیک از سبک های عالی برای فضا هایی با متراژ بزرگ هست.

البته هر سبکی جذابیت و زیبایی خود را دارد.

اما سبک کلاسیک از آنجایی که همچنان مد و محبوب هست و از گذشته تا به حال از طراحی های داخلی جدا نشده است یکی از بهترین گزینه ها برای دفتر کار و شرکت هست.

متریال محصولات کلاسیک:

مهم ترین متریالی که برای ساخت تجهیزاتی مانند میز اداری کلاسیک استفاده می شود چوب هست. همچنین فراورده های چوبی مانند نئوپان و ام دی اف برای ساخت برخی از قطعات کاربرد دارند.

فلز برنج و برنز  و همچنین ورق های طلا و نقره متریال های دیگری هستند که با استفاده در قسمت هایی از محصولات کلاسیک زیبایی آن را دو چندان میکنند.

انتخاب چوب به عنوان متریال اصلی به دلیل نقش پذیری و انعطاف پذیری هست که دارد.

مثلا منبت کاری و  معرق کاری بر سطح چوب راحت تر از هر متریال دیگری انجام میشود.

رنگ محصولات کلاسیک:

فناوری های رنگی که برای پوشش سطح اقلام کلاسیک کاربرد دارند پولیش ، زیر پولیش ، نیم پلی استر ، پلی استر ، پلی اورتان و آنتیک کاری هست.

برای میز هایی که کلاسیک سلطنتی هستند آنتیک کاری بهترین گزینه هست.

رنگ پولیش با کیفیت ترین نوع رنگ هست و برای محصولات گرانبها اغلب استفاده میشود.

فناوری های دیگر طبق ویژگی هایی که دارند انتخاب میشوند.

محصولات کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک سی رن | طراحی دکوراسیون اداری

قیمت تجهیزات کلاسیک:

قیمت گذاری کالاهای کلاسیک با توجه به ویژگی ها و کیفیتی که دارند انجام میشود.

مثالا گرید و نوع چوب ، فناوری رنگ یک ست مبلمان اداری کلاسیک میتواند تا 300 درصد بر هزینه آن تاثیر گذار باشد.

همچنین خیلی از متریال هایی که برای ساخت محصولات اداری استفاده می شوند وارداتی هستند.

این خود یکی از دلایل افزایش قیمت در محصولات با این سبک هست.

آپشن های محصولات کلاسیک:

چند ویژگی وجود دارد که تولید کنندگان مبلمان اداری در صورت درخواست کاربر بر روی میز تعبیه میکنند.

داکت ها ، پد شارژر وایرلس ، صفحه ی تاچ اسکرین ، صندوق مخفی کشویی و هلدر مانتیور از جمله آپشن های میز اداری به حساب می آیند.

البته انتخاب هر کدام به مدل میز هم بستگی دارد.

برخی از آپشن ها برای بعضی از میز ها مناسب نیستند و ممکن هست ظاهر آن را خراب کنند.

دکوراسیون اداری کلاسیک:

سبک کلاسیک با سبک مدرن تداخل دارد.

پس در وهله ی اول توجه داشته باشید که اگر طراح دکوراسیون نیستید سعی نکنید این دو سبک را با هم تلفیق کنید.

در عوض اگر علاقمند به هر دوی آن ها هستید از یک طراح بخواهید که فضا را با سبک نئو کلاسیک طراحی کند.

برای داشتن یک فضای اداری کلاسیک تنها خرید میز و صندلی کلاسیک کافی نیست.

دیوار ها ، سقف و کف زمین هم باید طراحی کلاسیک داشته باشند.

حتی وجود اکسسوری های لوکس با سبک کلاسیک می تواند زیبایی محیط کار شما را بیشتر کند.

طراحی کف:

شاید یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش سطح زمین در یک فضای کلاسیک استفاده از پارکت های طرح چوب و هماهنگ با رنگ تجهیزات فضا باشد.

زیرا با هم هارمونی خاصی در فضا ایجاد می کنند.

حتی سرامیک های طرح کلاسیک هم ایده ی مناسبی هستند.

چیز دیگری که می تواند برای پوشش کف مناسب باشد استفاده از یک تخته فرض کوچک تر از متراژ اتاق هست که فقط قسمتی از وسط زمین را پوشش دهد.

طراحی دیوار:

هنوز هم گچ بری یکی از محبوب ترین طراحی ها برای دیوار فضاهای کلاسیک و سنتی هست.

همچنین درست کردن قاب های زیبا با استفاده از گچ از ایده های همیشگی طراحان برای تکمیل یک دکوراسیون کلاسیک هست.

مورد بعدی دیوارکوب های چوبی هستند.

نمونه های زیادی برای دیوار کوب وجود دارد که برای محیط کلاسیک کاربرد دارند.

کاغذ دیواری هم می تواند گزینه ی بعدی باشد.

بنابراین هر کدام از این ها بسته به سلیقه ی کاربر اعمال می شوند.

طراحی سقف:

باریسول ، آرک ، کناف و … ایده های طراحی سقف فضای اداری هستند.

باریسول یا سقف کشسان می تواند با هر طرح فانتزی ای انجام شود.

آرک و کناف از مدل هایی هستند که همیشه مورد پسند بوده اند و با طراحی های متفاوت انجام میشوند.

چیزی که زیبایی سقف را بیشتر می کند استفاده از چراغ و لامپ های زیباست.

مبلمان اداری

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مبلمان اداری مدرن و ویژگی های آن:

همچنین طراحی مدرن به این دلیل به مبلمان اداری راه پیدا کرد که بتوان شکل های خاص از میز را ارائه داد.

شکل های هندسی دایره ای، مربع، مستطیل و چند ضلعی را در طرحی میز مدرن استفاده می کنند.

در هنگام خرید مبلمان اداری به چند نکته مهم توجه کنید:

  • اثبات هویت مجموعه
  • متراژ فضا
  • متریال به کار رفته در محصول
  • کیفیت مبلمان اداری
  • ساختار هارمونی

میز اداری:

برای دفاتری که دارای فعالیت های خاص مانند تبلیغات، ارتباطات، رسانه و IT  هستند مبلمان اداری مدرن میتواند گزینه ی خوبی باشد.

میز های مدرن دارای فناوری و تکونولوژی هستند مانند: سیم برق، کابل اتصال، داکت و… این میز مورد پسند مدیران جوان است.

آپشن های میز اداری مدرن:

حتی امروزه آپشن های بیشتری هم برای این سبک به وجود آمده است.

در میز های مدرن جک های تنظیم ارتفاع جهت تغییر ارتفاع آن ها، به کار رفته است.

هلدر های مانیتور برای نگه داشتن مانتیور به کار می روند.

نصب صفحه های تاچ اسکرین یکی دیگر از آپشن های کاربردی هست.

صندوق های کشویی مخفی که برای محافظت از مدارک و لوازم کوچک مناسب هستند.

این آپشن ها محبوبیت میز های مدرن را چند برابر کرده اند.

مبلمان اداری خاص

مبلمان اداری لاکچری | میز مدیریتی خاص

محصولات اداری برای دفتر مدیریت:

برای خرید میز مدیریتی حتما از طراحان حرفه ای مشاوره بگیربد همان طور که می دانید مهم ترین محصول در مبلمان اداری میز مدیریتی است.

میز های مدیریتی نسبت به بقیه میز ها ابعاد بزرگ تری دارند و باید کاربردی باشند.

انتخاب سبک برای دفتر مدیریت با توجه به فعالیت مجموعه و نوع مخاطبان انجام می شود.

اگر مخاطبان مجموعه دارای طیف سنی جوان باشند این نوع طراحی می تواند نظر آن ها را جلب کند.

همچنین اگر میز اداری مدرن را انتخاب کردید برای زیبایی بیشتر فضا و هماهنگی بین اجزا باید دیگر تجهیزات دارای طراحی مدرن باشند.

تعریف طراحی مدرن و ویژگی های آن:

واژه مدرن به معنی نو و جدید هست و وقتی در کنار سبک قرار می گیرد در واقع یک روش جدید تعریف می شود.

طراحی مدرن در اواخر قرن نوزدهم به اوج رسید.

پیش از آن در قرن شانزدهم در معماری به آن پرداخته شده بود اما به مرور در بخش های دیگر از هنر و صنعت هم به کار گرفته شد.

هدف از خلق سبک مدرن، دوری از شلوغی و تجملات سبک کلاسیک بوده است.

مهم ترین ویژگی این مدل طرح و دکور سادگی و نظم آن هست.

در طراحی های مدرن برای دوری از حالت تجملی فضا خطوط ساده را به کار می برند و از اشکال هندسی مانند مستطیل، مربع، بیضی و… استفاده می کنند.

در استفاده از این طراحی برای چیدمان دکوراسیون اداری نباید همه ی فضا پر شود و باید قسمت های زیادی از محیط خالی باشد.

این سبک برای فضاهای کوچک منسب هست. زیرا سادگی که دارد موجب عدم شلوغی فضا می شود.

اگر دفتر کار شما کوچک هست بهتر است از این سبک برای آن استفاده کنید.

یکی از مزیت های انتخاب دکوراسیون مدرن هزینه ی پایین آن هست.

استفاده از هر چیزی در نهایت سادگی و دوری از تجملات در این سبک موجب کاهش چشمگیر هزینه های آن شده است.

طراحی مدرن دارای زیر شاخه هایی هم هست که با الهام از این و کمی تغییر به وجود آمده اند.

دکوراسیون اداری خاص

طراحی مدرن | دکوراسیون اداری خاص

متریال های این سبک:

همیشه در ساخت هر چیزی اولین متریالی که به ذهن افراد می رسد چوب هست.

در ساخت تجهیزات مدرن به ندرت چوب به کار برده بیشتر می شود و بیشتر فراورده های چوبی مانند ام دی اف استفاده می شوند.

اگر از چوب استفاده شود با کم ترین تغییر و با رنگ مات به کار می رود.

در این سبک اغلب متریال ها صنعتی هستند و استفاده از متریال طبیعی مانند چوب می تواند به فضا روح ببخشد.

متریال های دیگر فلزات و پلاستیک ها هستند.

فلز در مدل های مات و براق در این سبک به کار می رود.

رنگ مبلمان Modern:

رنگ در این سبک محدودیت ندارد. اما اغلب از رنگ ها به صورت ترکیبی استفاده می کنند.

سفید در بیشتر موارد به عنوان رنگ اصلی انتخاب می شود و رنگ های دیگر مانند زرد، قرمز، ابی، سبز و… به عنوان رنگ مکمل انتخاب می شوند.

اما در نهایت محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد و هر فرد طبق سلیقه می تواند آن را انتخاب کند.

از رنگ های شاد و روشن برای محصولات این سبک بیشتر استفاده می کنند.

رنگ های خنثی را هم با این رنگ ها ترکیب می کنند که بسیار زیبایی این سبک را زیاد می کنند.

این رنگ ها باعث می شوند تا فضا پر انرژی و دلباز شود. نوع رنگ در این سبک اهمیت دارد.

نرکیب رنگ های مات در این نوع طراخی ها خیلی بیشتر به چشم می خورد.

بهترین ترکیب های رنگی برای این سبک رنگ های طوسی، خاکستری و سفید هست.

میز مدیریتی خاص سی رن

میز اداری | میز مدیریتی

سایز اقلام Modern:

سایز ها استاندارد هستند در اقلام اداری و سبک تاثیری در آن ندارد.

میز های مدیریت اغلب بین 1.80 الی 2.60 استاندارد هستند و ارتفاع ها آنها 76 الی 81 سانتی متر است.

اما سایز ها با توجه به پلان و نقشه ی فضا تغییر می کنند.

اولین مطالب آزمایشی من

۳ بازديد ۰ نظر
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۴ بازديد ۰ نظر
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.